Despre

Alina Romaniuc
Psiholog Clinician 
IAȘI

-Psiholog Copii Și Adolescenți-

 

SUPERVIZOR ÎN PSIHOLOGIE CLINICĂ

Psiholog clinician specialist cu drept de supervizare, atestat de Colegiul Psihologilor din România, specializat în psihologie clinică pediatrică și intervenție psihologică în dezvoltarea copilului.

FORMATOR ȘI CONSULTANT PSIHOEDUCAȚIONAL

Cu o experiență de peste 20 de cursuri de formare profesională susținute în domenii precum:

  • educația parentală bazată pe dovezi,

  • metode de comunicare augmentativă și alternativă (CAA),

  • tehnici validate științific pentru stimularea verbală, cognitivă și psihoemoțională la copii cu dezvoltare tipică sau atipică.

23+ ANI DE EXPERIENȚĂ ÎN PSIHOLOGIA CLINICĂ PEDIATRICĂ

Expertiză practică avansată în:

  • evaluare clinică și psihodiagnostic,

  • intervenții personalizate pentru copilul în situație de risc, cu accent pe prevenția tulburărilor de dezvoltare,

  • colaborare interdisciplinară în context clinic și educațional.

FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ

Portofoliu profesional consolidat prin participarea la peste 50 de programe de formare avansată, în arii precum:

  • neuropsihologie pediatrică,

  • psihoterapie cognitiv-comportamentală,

  • psihiatrie infantilă și neurologie pediatrică,

  • logopedie clinică și intervenție timpurie,

  • consiliere psihologică și suport psihoeducațional pentru familie,

  • dezvoltare emoțională și autoreglare afectivă,

  • integrare senzorială și intervenții multidisciplinare.

EXPERTIZĂ INTERNAȚIONALĂ ȘI SCHIMB DE BUNE PRACTICI

Participare activă la conferințe internaționale de specialitate, cursuri și programe de schimb de experiență în domeniul dezvoltării neuropsihice a copilului și a intervențiilor terapeutice interdisciplinare. Colaborări academice și clinice cu profesioniști din Europa.

ABORDARE PROFESIONALĂ

Îmbin experiența clinică de peste două decenii cu o viziune actualizată, integrativă și empatică asupra copilului, familiei și contextului psihoeducațional. Pun accent pe intervenții bazate pe dovezi științifice (evidence-based), adaptate profilului neuropsihologic și socio-emoțional al fiecărui copil.